this is owner blogspot.com❥

this is owner blogspot.com❥
i'm myra lullaby <--- lepasan spm 2011:)alwys visited for read my update post //benci aku ? angkat kaki berambus dari blog aku ! cermin muka korng tuh dulu baru datang balik kutuk aku oke , kawan :DD kbaii
videokeman mp3

For him :'l


joy of love --> last year celeberate birthday 17/July/11

Assalamualaikum . Pd 17/July/2012 genap 100 hari pemergian arwah sufian hakimi bin supardin :''l pada hari tersebut jatuh pd hari jadinye , SELAMAT HARI JADI PIAN YG KE-18th . Mybe kau dah berjanji dengan Tuhan yg kau ingin kan aku jadi cinta terakhir kau yg kau kenal dan kau inginkan wanita yang kau cintai ini lebih baik selepas pemergian kau . Ya , memang aku dapat rasakan itu . Thanks ! Insyallah   pian :') Kami disini mendoakan kesejahteraan kau disana , amin . Setiap masa aku dapat rasakan kau ada dekat dengan aku , pian .