this is owner blogspot.com❥

this is owner blogspot.com❥
i'm myra lullaby <--- lepasan spm 2011:)alwys visited for read my update post //benci aku ? angkat kaki berambus dari blog aku ! cermin muka korng tuh dulu baru datang balik kutuk aku oke , kawan :DD kbaii

Sumpah aku rindu kau sayanggg , ILOVEYOU :"(








Arwah sufian hakimi <3 
Al-fatihah untuk kau sayanggg :"(

Aku nak kau tahu yang aku mencitai kau , sampai akhir hayat aku aku akan mencintai kau dan mengingati nama kau sayanngggg :"( Aku tahhu kau terlalu berat nak tiggal kan aku . Sebelum kau pergi , aku selalu marah dekat kau pasal bnde kecik , tapi kau sabar je dengan keranah aku :"/ Last kita lepak bersama pada malam jummat , dan kau tenung muka aku lama2 dan tak berkata apa2 , aku ingat semua itu sayangg . Setiap kali kau ambek aku dari kerja , kau akan menyanyi kan lagu sambil bawak motor dan mencari bulan , tapi sekarang taida lagi :"( Aku amat menyayangi diri mu SUFIAN HAKIMI ! baru aku dapat gaji bulan ni , aku ajak kau pergi makan lepas aku balik kerja , dan kau cakap "nak makan dekat mana" aku cakap mana2 jelah . Dan dia bawak satu tempat yang cantik dengan banyak pokok2 yang dihiasi dengan lampu yang cantik . Aku terlalu kagum dengan dia . Pian , adai kau ada sekarang , aku janji aku akan jaga hubungan kita baik2 :"( Tapi kau dah pergi dahulu . Kau cakap kau akan jaga aku , nak sambung belajar sesama , nak dapat anak dari zuriat kita bedua . tapi semua tuh jadi kenang sahaja saynggggg . Aku tahu kau excident , time tuh pulak aku tengah kerja , manager aku tak bagi aku balik , aku tak sampai hati nak biar kan kau macam tuh sayanggg . Aku sanggup balik kerja terus cari orang untuk hantar aku jumpa kau . Akhir nya aku sampai dan lihat kau diatas katil tengah berjuang untuk jumpa kau , aku tahu kau bertahan pada malam tuh untuk melihat aku datang , then aku datang kau depan kau , nadi nafas kau semua dah tada :"( Aku menyesal sayang ! Aku  bodoh ! biar kan kau bertahan untuk aku semata2 ingin melihat aku jumpa kau buad kali terakhir :"( Akhir aku mencium dahi kau ketika kau terbaring dengan kain putih , aku merasa kan kau , juga menyayangi diri ku sayangggg . Bertapa pahit nya hati aku melihat mak ayah abang kawan2 kau menangis pemergian kau :"( Aku terlalu menyangi diri mu saynaggg . Depan kubur kau , aku terlalu perit untuk terima ini semua . Aku takut sangat pian , kau tinggal kan aku seorang diri didunia ni . Aku tak sampai hati nak balik tinggal kan kau sayangggg . Demi Allah , aku benar2 cinta mati dekat kau sayang . Aku tak tahu nak cakapa apa lagi , aku cuma ingin kau tahu bertapa besarnya cinta aku pada kau sekarang , allah sayanggg kan kau saynggg <3 :"( Setiap doa aku aku sentiasa mendoakan kesejahteraan kau dan hubungan kita ni sayang . Sayanggg , ini sahaja yang mamapu aku luahkan , aku tak tahan ingat semua lagi , aku tanak kau terseksa disana . Sayangggggg , aku janji aku akan menjadi insan yang baik dan jujur sayangggg . Aku akan tunai kan janji aku tuh sayanggg . Assalamualaikum sayangggggg :"( 

AL_FATIHAH :"(